Svar på kommentar


Fick en kommentar innan idag.. Såhär stod det:

Siri om Awwe så snäll:

Lite väl utmanande på en guldfest? Lite dubbelmoral ang att du aldrig skulle jobba i underkläder men att gå ut i underkläder är okej? Det ända man ser är juh bröst.. Kanske det du är ute efter?

IP: 83.249.35.84


Mitt svar till dig:
Nej jag skulle inte jobba i under kläder, helt rätt uppfattat vad nu DU har med det att göra. Sen om jag väljer att ha ett par jeans och ett urringat linne är de upp till mig, fine? Har man laggt massa pengar på sina pattar varför inte visa dom ;) Avundsjuka slår verkligen aldrig fel.
Dampigt svar jag vet, men är så trött på folk som ska kommentera detta med att man har silikon inlaggt i pattarna, när jag blev inte en ny människa för det. Men Siri va inte orolig jag kommer täcka trosorna iaf! Alltid nåt ;)



Bloondie ;)
OBS! Visar jag för mycket på bilden? :D
Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson