Awwe så snäll


Världens snyggaste & snällaste Lidja ska hjälpa mig imorron att hitta nåt jag kan ha på mig på guldfesten den 23e Oktober, oj vilket tjat de är om den jag vet ;) Men hallåå hur ofta händer de liksom? 11 år sen sist, nä jag ska va grann som fan!

Lidja ska faktiskt hjälpa mig med att fixa håret och ev smink :) Hon är extremt duktig på sånt, känner att jag måååste sola! Kan inte va blek. ;) Hon tyckte jag skulle ha nåt vitt upptill och några mörka jeans och höga stövlar, vad tycker ni? Alla förslag är välkommna!

Så imorron ska vi på Väla och lite så :) Wiie!



Kanske att jag köper denna korsetten och ha den :) Gillade den!
Snygga Lidja på bilden.



Kommentarer
Postat av: Kitte

Jag ska ha barn nr 2 och nr 3 nu.. Tvillingar

2011-10-17 @ 18:20:58
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Siri

Lite väl utmanande på en guldfest? Lite dubbelmoral ang att du aldrig skulle jobba i underkläder men att gå ut i underkläder är okej? Det ända man ser är juh bröst.. Kanske det du är ute efter?

2011-10-18 @ 11:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson