Ingen hjärna?


Ställer mig frågan ofta om de verkligen finns normala tjejer?!

Umgick mycket med denna tjejen när jag gick i skolan men vi växte nog ifrån varandra och hade väldigt olika intressen. När jag sen fick höra massa skitsnack slutade jag helt att prata med henne. Har inte ens brytt mig om henne liv, men av en slump idag hamnade jag på hennes blogg. Rena chocken! Denna tjejen va "mammas lilla flicka" när vi umgick och va hur go som helst, sen hände nåt vad vet jag inte.
Jag såg då bilder när hon stor och jobbar i korsett & trosor. Även om de skulle vara en kul grej tycker jag de ser omgoget ut, jag skulle ALDRIG ställa mig och jobba i underkläder! Jag skrev då att det var pinsamt, inget annat.
Fick då detta svar:

Johanna om
Awwe så snäll:

Haha gumman, ska du säga att jag är pinsam? Snälla, har du sett dig själv i spegeln? O du ska kalla dig mamma - stackars lilla barn!
Denna kommentar är inte godkänd.
IP: 83.176.230.118


Som svar: För de första va detta inget personlig påhopp utan en spontan reaktion sen om du tog de väldigt personligt, sorry! Sen VAD I HELVETE HAR MIN MAMMA ROLL MED DETTA ATT GÖRA?! Jag kan säga så mycket som att hade Sam mått dåligt hade nog dagis sagt ifrån eller dom på BVC. Sam älskar mig och de märks på han. Varför springer han fram till mig varje morgon innan dom går och pussar och kramar mig och samma sak de första han gör när han kommer hem. För att jag är en så dålig mamma?! Sen tycker jag de är fegt och omoget att gå på mitt barn som inte ens är 2 år gammal, han kan väl inte stå till svars. Men alla som känner mig och träffat mig och Sam som faktiskt inte hon ens gjort vet att Sam mår prima och han tycker nog som alla andra barn att dom har den bästa mamman man kan ha :)


Min lilla Sam <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson