Men heej svej!


Jaha då var det ett tag sen man var här och skrev några rader.. Men tänkte jag ta mig lite tid till det eftersom att vardagarna är så  långa och man knappt hinner med det man ska.

Jag jobbar som en gnu och är helt död när jag kommer hem. Men de går bra på jobbet och de är jag glad över, äntligen liksom! Dock är jag fortfarande timmanställd men har fått jobba heltid och även övertid. Så lönen i mars kommer bli minst sagt BRA. Så får se vad man hittar på för alla pengar, va ju ett tag sen man fick en rejäl hacka. '
Tänkte unna mig lite, plus att Sam behöver en vårjacka och nya jympaskor..

Idag tänkte vi åka över till Danmark. En familjedag och inte i tråkiga Helsingborg! Hihi
Käka, gå rundor och lite så allmänt mys. Va ett tag sen vi gjorde nåt sånt, man orkar ju inte när man jobbar röven av sig.



Sam på sin två årsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson