Va mycket trevligt igår!


Hade inga planer igår, men lite så halvsugen på att hitta på nåt ändå men va lite seg efter att ha jobbat hela dagen.
Men så uppdatera Jonte att han och nårra till skulle bowla, skitkul! Så frågade han om jag vill hänga på och bowla är typ roligast i hela världen! Jag älskar att bowla, även om jag är asdålig.. Haha!

Så vid 10 gjorde jag vid mig och drog ner i stan och byta buss sen vidare mot bowlingen. Va där 23, så började bowla då. Jag skulle inte dricka men Jonte och dom tjatade lite på mig så 2 cider fick jag i mig under bowlingen, man blir ju så varm & törstig. Men de tillhör!

Tänkte jag dra mig hemmåt när dom stängde på bowlingen, men eftersom Jonte jobbar där ibland så väntade vi kvar tills kassan va räknad och lite så sen hängde Håkansson med ner i stan. Mycket trevligt satt en stund på Zoobar men fy så tråkigt de har blivit där sen John sålde de.. Står barn i baren och inte alls de roliga rolket som har varit där innan när det va som bäst.

Sen gick vi en snabb runda till Utposten, mött Hammed & Henke där. Satt och snackade med dom en stund, sen hängde dom också på vidare mot Monkey, aldrig varit där och de va första och sista gången. Men lägger väl mer märke till folket och miljön när man är nykter, men usch där skulle jag aldrig kunna ha roligt.

Vidare mot Cardinal där jag träffade rätt många jag känner, Louise, Blomman, Daniella, Sandy, Tim mf! Jonte fick mig att dans ytterst lite, sen upptäkte jag att Elin satt i Black Jacken som jag jobbade ihop med på Halens/Cellbes. Så satt jag där och snacka. Kul att träffa lite folk, för sen jag började jobba så har jag inte träffat nån vän, och jag är rätt social av mig. Så de va trevligt!

Sen hämtade jag ut min jacka och tog taxi hem.
La märke till en sak, när du är nykter så lägger man märke till att de luktar väääldigt illa inne på ett uteställe. Luktar typ avlopp, fis, rapar, kräk mm Usch så vidrigt, och igår luktade de förjävligt!

Tyvärr inga bilder från kvällen, jag är ju sämst på att fota. Måste nog erkänna den nu :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson