Uppe med tuppen..



Klockan ställde jag på 06.45, men drog mig typ 1 timme för jag är snabb på att fixa mig. Så kl 08.00 stod jag i duschen, efter de ut och smörja in sig, sminka mig lite. När jag gjort detta var kl 08.20. Wiihooo! Snabb som blixten eller nåt sånt?

Sen satt jag och Sam oss och käkade lite frukost, Sam sur som vanligt och kasta mackan över hela sig så han hade smör överallt. JÄTTEKUL..... Not! Så de blev inte mer macka för han. Klädde på han och sen kom farmor och hämta han. Sam ska va där idag eftersom jag har tusen saker och ärenden jag ska göra.

Skulle egentligen gått hemifrån om 30 minuter men de blev inte så, blir vid typ 12 tiden istället. Så nu har jag heltplötsligt jättemycket tid. Ska vara på intervju nummer 2 kl 12.30 sen om de går bra så ska jag börja kursen direkt kl 13.00. Hoppas! Gav er en ledtråd igår, men ger inte fler utan ikväll kommer jag avslöja vad det är för jobb. Haha, kul att göra er nyfikna!

Nu ska jag torka mitt går tänkte jag, just nu är de megablött och i en boll mitt på huuuuet.. ;) Snyggt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson