Trött söndag!


Här blev de ingen sovmorgon denna helgen inte.
Igår vaknade jag av en sjungande Sam kl 07.30, sen idag så va jag med Matilda och titta på häst. Ååh pollen är så fin, men stor. Tror faktiskt hon kommer köpa den om jag går på min magkänsla. Hon är lite kääär!

Jaja, nu börjar vi från gårdagen eftersom jag va lat nog och inte blogga så mycket mer än efter förmiddagen när vi varit hos min mamma. Otto skulle ju ut och träffa sina vänner så jag passade på att städa, sen hoppa jag in i duschen fixade mig. Lockade mitt hår med min "nya" locktång som jag köpte för snart 6 månader sen och fortfarande inte använt. Men nu har jag och de va bra! Gjorde jättefina lockar, dock sprayade jag förlite på dom så dom va liksom inte så hållbara. Känns konstigt att ha lockar när man inte är van, håret blir ju lite stort men ändå fint!
Eller vad tycker ni?







Jag bestämde mig för att gå ner i stan med Emma. Vi satt på Stinsen tog 3 cider, snacka, skratta & kolla på fulla människor. Sen gick jag och sa hej till Addi, hon jobba på Utposten. Stanna där en stund sen bveställde jag en kebab och tog taxi hem. Gud va jobbigt det är att va ute när man inte själv dricker. Man känner ju jobbiga fulla människor är, hur illa de faktiskt luktar.. Blöööö!



Frisk tjaaaaj?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson