Trevligt jadå..



Som jag skrev igår så va jag hemma hos Johanna på kvällen drack nån vider innan vi skulle ner i stan. Va ett tag sen man va hemma hos henne, blir lätt så när hon bor i Påarp :) Träffade iallafall hennes hund och familj, trevligt :)
Sen tåg vi tåget till stan vid halv 12 in till stan. Tog först en cider på Crom innan vi bestämde oss för va vi skulle gå hehe. Det blev Lila Helvetet för att möta upp Ricky och hans vän. Va där ett tag, snacka lite med Fia för hon jobba i Black Jacken, sen gick vi till Cardinal. Va såklart på våningen högst upp, för där spelar dom bara typ klassiker, Magnus Uggla och massa sånna roliga. Haha! Sen vid 3 åkte jag hem, va trött efter en hård utbildningsvecka.

Vaknade vid typ 11, fick sovmorgon, Sam va trött :) Vi bestämde oss för att åka in på 13-spelen, som varit en väldigt stor ponnytävling, men nu förtiden är de ju inte alls som det varit. När jag tävla ponny så var de KRIG om att komma med på startlistorna, de va så mycket ponnyer att dom fick lägga ut de på fler dagar, mycke fina ponnyer som man absolut inte ser idag. Jag menar när det kommer in en fjording på 13-spelen då har de fan inte samma klass. När jag red där va de BARA sånna ponnyer som kostar flera hundra tusentals kronor. Så att bli placerad där idag är ju inte direkt nåt att skryta med kan jag tycka. Inte ens hälften så mycket starter heller. Haha!
En B tävling med andra ord nu mera..

Nu ska jag göra veckans Hiss & Diss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson