Tjolla hoppsan!


Jaha då va det onsdag och ledig även idag :) Jag hoppas jag jobbar nästa vecka för jag vill inte komma av mig nu när jag precis fått klämm på det ;)

Igår va de en 10 timmars hästdag. Vi åkte i två omgångar till ridhuset, klippte en snäll fin häst, va i en ridaffär i Laholm, skulle handla videokamera, åt på Max mm. EN händelserik dag helt enkelt. Idag ska jag med Madde igen. Vi ska iväg och hoppa en häst, sen ska vi nog på en pay and rid med. Om inte hästen som skulle gå på pay and riden blir såld dvs..

Igår va där en som titta på en brun häst hos Madde och sen en fuxa, så jag skrittade av den bruna medan hon den tjocke som prova red den andra ;)


Dock ingen hjälm, men den va snäll och jag skrittade bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson