Tappat blogglusten


... Känns lite som att jag tappat gnistan för att blogga om jag ska vara ärlig. Men gör ett tappert försök till ett hyfsat inlägg nu iallafall.

Vi ute och hälsade på hos min mamma i förmiddags, Anna va också där! Va jättetrevligt, sen åkte vi vidare till Familia och handla lera till Sam. Han älskar att leka med de på dagis så de tänkte vi han skulle få och ha här hemma och leka med. Sen åt vi lite McDonalds där eftersom Otto ska iväg nu snart, ska fira en kompis. :)

Va även och hämtade mitt linne som jag köpte för nån vecka sen som Ottos mamma sydde in till mig :) Hoppas de sitter bra nu har inte testat de än..

Hmm, va ska man hitta på idag? Min fruuuu jobbar ju, blöö så tråkig hon är! Sen skulle hon träffa nån kille :P Ojojoj! Haha! Spännande..

Trååååååååååååååkig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson