Sunny days?


Haha, japp kan man säga när man ligger i solariet. Har en jättefin färg nu, eftersom på vintern kan man inte va för brun då ser de bara överdrivet ut..
Inte så kul att komma ut i regnet när man kravlar sig ur solariet och drömt i 16 minuter att man låg på stranden i Thailand.. Men hellre plusgrader och regn än minusgrader, is & snö!
Efter solningen blev det thaimat i stan med min lilla familj, dock fick inte Sam äta stark thaimat, han åt ju innan :)

Idag har varit en väldigt mysig dag, bara jag & Sam.. Slappat och myst hela dagen. Skönt ibland!

Ikväll blir de en ny rynda med träning, har faktiskt träningsvärk idag. Stel är man allt, idag ska jag köra de passet 4 gånger som jag brukar gå efter. Så blir sammanlaggt 24 minuter fat burning, och sen 15 minuter styrka ungefär.


Lite photoshot på mig och Sam, som vi precis tog :)


Mongo-Angelica Heeeej!


Sam & Jag


Sam & Jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson