Solat & Handlat..


Tjohej, de går inte i många knop idag ;)

Men jag har iallafall solat och sen åkte vi och handla direkt efter. Så skönt att sola nu fått lite färg, men inte alls som jag hade innan i vintras, men man får va glad att man inte är blek som ett lik.
Tycker synd om dom stackarna som inte har nåt pigment och jämt måste va vita :( Tro de eller ej, men jag hade jättesvårt innan att bli brun, men nu när jag solat en del solarium så har mitt pigment byggts upp och det är jag glad för.. :)



Ser dock lite fet ut på bilden jag tog idag när jag sola ;)




Sam är sig själv igen, han har forrtfarande lite dålig aptit men de får man ha när man mått dåligt. De kommer nog tillbaka snart igen. Nu springer han och Otto och spelar fotboll :) Knäppisar!

Satt nyss in kyckling i ugnen, tar väl 1 timma innan det är klart, sen blir de vänta tills Sam ska sova. Efter de blir de träning, tagga tagga.. Märker redan sen jag kommer upp på morronen och går till jobb att jag börjar gå ner i vikt, men har ju som sagt X antal kilon som ska BORT! Men min mage har blivit plattare, men nu har jag varit pasiv i och med Sam varit dålig och mest legat och vilat. Nu är de hårda tag. Minst 4 dagar i veckan ska jag träna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson