Så cp?


Alltså lite störigt, ligger och sover som bäst så knackar de på dörren och jag vet att de ska komma en och kolla på vår ugn idag, men de va på eftermiddagen efter kl 14. Så jag vägrade öppna, han får komma i eftermiddag.
Säger dom på eftermiddagen så gör dom, då får dom rätta sig efter de med.

Snart slänga i mig lite frulle sen ska jag ut och gå en PW tänkte jag så man blir av med dessa jävla låren man ligger inna med just nu. Sjukt att man kan blir så fet av en jävla p-spruta! Aldrig med de säger jag!

Sen ska jag städa lite här hemma tänkte jag, och ringa HBG-hem och se ifall dom tänkte komma i eftermiddag. Det är typ min dag :) Ska väl laga lite mat med så småningom när Otto & Sam kommer hem.

Nähe, lite toast på detta :)



Förstörd :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson