Puuh!


Föregånende inlägg tog ett tag att knåpa på kan jag säga!
Si sådär 1 timme ungefär, fick ju använda hjärnan lite.. Säkert glömt nån stackars häst med. Kom redan på en, upps! Jaja, så är det ibland.

Men nu är det så att jag ska in i duschen för min mammi fyller år imorron, men vi ska fira henne idag. Så vi ska dit på middag. Ska köra om 1 timme och jag har inte ens duscha, bra där Angelica. Tidsoptimist som vanligt, men men va gör det. Man hinner alltid. Haha!

Men nu ska jag pysa in i duschen! Ha de gött alla läsare och hoppas ni hade ett bra nyår. Själv va man hemma, käka gott och bara tog de lugnt. Skönt att inte va bakfull som tyo 90 % av resten av Helsingborg är idag ;)



Jag & mammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson