Några snöflingor kom det allt


Tillslut nådde snön även Helsingborg. Kan ju säga att de va ju inte roligt, men den smälte bort lite snabbt som den kom och de är vi glada för.

Vaknade tidigt idag, min kropp tyckte jag hade sovit klart kl 06.50.. Somna på soffan igår så låg där och mös ett tag. Skulle ändå upp 9.30 för jag skulle med Matilda och prova fina pollen.
Va hos matilda vid 11 typ.. Fyfan va fin gård dom har, huset är ju så fint så man kan liksom flytta in vilken dag som helst. Stallet var supermysigt! Träffade deras hästar och kissen.

Sen åkte vi till Åsbo och provade två hästar, dom va fina båda två på vars ett sätt. Men den som vi åkte dit för att kolla på från början gillade Matilda bästa. Den andra hon också prova trillade hon av, dock ett missförstånd men de gick bra. Hon satt upp och hoppa & red vidare. Men fyfan va kallt det var! Så nu har jag ont i kroppen för jag spänt mig så när man frusit.

Otto började precis på maten, jag sitter i mjukisar under täcket i soffan och myser. Vill inte gå upp här ifrån, då kanske jag fryser sen igen.



Tror ni de snöa påväg till Matilda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson