Mys pys!


Nyss ätit frukost. Gick upp till bageriet och handla nybakade frallor, som jag nyss krängt i mig.
Till de en mugg O´boy! Hur fint som helst :)

Ska snart skrubba ansiktet med skrubb och sen gå och sola. Blev aldrig igår.. Ville bara hem efter att ha frusit precis hela dagen utomhus. Nu är det verkligen vinter, jag som tyckte vi klarat oss så jävla bra.. Så kommer skiten NU?!

Sen tänkte jag slänga igång en maskin tvätt med, så man slipper ha ett berg av tvätt, vem vill de liksom?
Sen när Otto & Sam kommer hem så ska vi och handla lite, liite tomt här hemma. Har inte pallat handla. Jag är lite chockad, vi har fortfarande kvar presentkort på Maxi som vi fick av min mormor, fick 2000 kr och dom är inte slut..


Sen ikväll kanske jag ska träffa Johanna, de va ett tag sen nu. Men inget som är bestämt än :)



Sam och jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson