Men ååh!



Jag är faktiskt lite irriterad min topp som jag klickade hem herromdagen har FORTFARANDE inte kommuit.. Jag vill ju ha den och hinna byta till en mindre storlek om de skulle behövas, tog en S. Ajaa, blir ett senare problem. Nu är min utbildning över.. Skönt är det! Ska jobba måndag, torsdag och fredag nästa vecka. Sen får vi se hur mycke timmar det blir förmodligen rätt mycket :)

Allt har gått som på räls idag, fredagen den 13 de märks inte!

Otto & Sam kom och hämtade mig sen åkte vi till Bogart och handlade lite godis och läsk till helgen. Vi ska bara va hemma och fixa här hemma och sen ska Otto jobba imorron. Goa pengar! Pengar kan man inte få förmycket av ;)
Imorron medan Otto jobbar ska jag försöka hinna städa så mycket som möjlig. Beror lite på vilket humör Sam är på med.. Håller tummarna för att han vill hjälpa till och inte va gnällig.

Nu håller vi på med maten, blir potatisgratäng, kotletter och stekt broccoli. Ska bli smarrigt!
Mat nästa! Ska se om jag kommer iväg och kan sola med, har behövt de. Inte gjort det på säkert 3 veckr nu.. Skamligt värre! Hatar att va blek, visst jag tappar inte min färg så lätt nu, men jag känner mig blek gemfört med när jag ligger i och solar ordentligt! :) Ändring på det, men inte känt att jag orkat när jag kommit hem från jobb..



Såhär ser jag ut idag efter en hård dag på jobb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson