Lite thaimat på de..


Blev lite Thaimat idag, eftersom att vår ugn blir lagad imorron så kunde vi inte göra vår planerade rätt.. Sånt är livet.. Då blir gratäng imorron istället :) Men de va iallafall gott med Thaimaten. Sam sleva i sig som bara den.

Haha, Sam stod och kollade in när dom tränar på badhuset, man kan ju se de från parkeringen. Så va där en grupp som träna nån form av arobic-pass. Han skratta och kalla dom "buse". Haha! Rätt kul!

Nu ska snart Sam nattas och jag & Otto ska duscha. Ska bli skönt! Sen kolla på tv lite innan de blir natti för oss med. Gud va jobbigt de är att va ledig när man vant sig att gå upp. Men så är det, nästa vecka bli de nog mer jobb skulle jag tro.. Håller tummarna för det!

Om jag är ledig imorron ska jag ut och jogga lite.. Innan frukosten de tar på fettet.
Kan också säga att mitt nackspärr har INTE släppt! Hoppas den är bra imorron, så man kan träna på kvällen. Ska verkligen kämpa och gå all in för att bli smalare om låren och få bort mina jävla kärlekshandtag! Peppa, peppa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson