Ledig!



Hejsan hoppsan!

Nu är man vaken, Sam verkar har blivit lite förkyld nu också lilla stackaren.. :(
Men men, så är det! Och min förkylning har blivit värre, snart har jag varit sjuk i 1 månad.. Hur sjukt är inte det?
Hoppas verkligen detta är sista förkylningen på lääääänge.

Imorron ska jag ju på återbesöket, kl 14.30 och undertiden är Sam hemma med sin faster. Så kan dom busa och ha roligt.. Han är lite piggare nu, vi sparka lite fotboll här hemma igår. Så imorron är han nog Fit For Fight igen.

Idag ska jag sola och träna, de är de enda som är planerat. Skönt att komma igång så smått med solandet. Nu när jag ska på återbesök så blir de inget solande sen på nån vecka i och med att dom måste läka innan jag solar. Tar ca 1 vecka och nån dag att läka helt. Så nästa helg borde jag kunna sola igen får njuta ordentligt idag ;)

Nä om man skulle duka fram frukosten?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson