Kompis det går bra nu!



KRYSS I TAKET!

Jaha, då va turen kommen även till mig!
Jobbet är mitt och jag började min utbildning idag på TNT. Jag ska ta emot godsbokningar som går via lastbil, flygplan mm. Kommer bli jättekul! Och har även bra betalt :) Så idag startade min utbildning. Dock ska jag gå farligt gods med men de gör jag nog inte just nu direkt. Men det kommer så småningom. Fan va nöjd jag är!
Två bra jobb bara på 1 vecka, vad hände liksom?

När jag kom hem från utbildningen hade jag inte ätit nåt mellan 08.00 och 16.00 tror ni jag va hungrig?! Svar JA! Så Otto plockade upp mig här hemma efter att han slutat och hämtat Sam så åkte vi och åt. Sen åkte vi och handlade balsam, shampoo & hårinpackning. Nödvändigt ont när man har typ hår för en hel armé ;) Men de ska man väl inte gnälla över, finns ju dom som inte har nåt alls.

Min förkylning är inte ett dugg bättre för er som ville veta.. :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson