Hjärnkontoret = OFF!



Min hjärna är helt fullproppad med information, de går snart inte in mer. De har varit en intensiv vecka måste jag säga och än är det 2 veckor kvar på utbildning. Men som tur är så är det betalad utbildning så man sitter inte där gratis iallafall. Om två veckor sitter jag med allt ansvar själv i händerna, känns kul! Utmaningar gillar vi!

När man nu går på dessa utbildningsdagarna så är man helt slut i huvudet och man har liksom ingen energi att blogga, så är det tyvärr! :( Men i helgen så kommer jag ha lite mer tid och då blir det mer inlägg också, det lovar jag.

Efter jag slutade så fick jag skjuds av en snäll tjej som också jobbar där, vi bor åt samma håll skönt att slippa gå när de är typ storm ut. Sen åkte vi direkt ut till Hyllinge och City Gross. Skulle handla present till min mamma som fyllde år herromdagen men inget va öppet då. Sen handlade vi lite inne på City Gross. Jag försökte köpa en kallender nu så jag kan skriva upp hur jag jobbar man fanns bara tråkiga. Vill ju ha en rosa eller nåt annat kul, ingen  tråkig svart eller brun. Så är det någon som vet nån affär som har roliga kallendrar eller hemsida så tipsa göra mig är i typ AKUT behov av en..

Sen åkte vi ju då hem till mamma en snabbig och lämnade presenterna och en fin blomma :) Hon blev glad iallafll, skönt det.
Nu kom vi nyss hem så de blir att röja undan lite hemma sen ta sig en skön dusch för att sen ladda upp inför morgondagen som blir minst lika intensiv som de andra 3 dagarna. Tagga, tagga!

Hoppas ni inte blåst bort i storme ;)
Våra flaggor på jobb svajade rätt bra och såg ut att typ ha damp. Den ena flaggan hade snurrat så många varv att man inte ens såg vår logga.. Haha! Så är det när man ha kontor enda nera i hamnen, blåser som F A N !



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson