Hiss & Diss!



Tänkte nu HISSA & DISSA veckans händelser helt enkelt!




Hissen är väl inte så svår att lista ut..? ATT JAG FICK DE JOBBET JAG VILLE HA! Jag är så glad, lite vänningar i livet skadar aldrig och jobba natt kommer jag aldrig mer att göra. Möjligen säsongen över sommaren men inte annars.. Ingen Black Jack, inget bartender mm.. Nu är de kontorsjobb som gäller.
Fet hiss på de tycker jag!






Veckans DISS går till 13-spelen som tidigare va NORDENS STÖRSTA PONNYTÄVLING. Det kan jag lätt säga att det är de inte mer! Nu kommer de till och med in fjordingar på banan, vad hände liksom. När jag red där så va de INGA fjordingar. Då va de vältrimmade ponnyer för flera hundratusen kronor. Där va liksom sjukt bra konkurrans, men efter att ha suttit och kollat en stund idag insåg jag att nu är de som vilken tävling som helst. När dom till och med får lägga till storhästar för att tävlingen ska löna sig då har de gått långt..
Nä, 13-spelen har gått ner sig SJUKT mycket! Inget och skryta om en placering på 13-splen längre, innan va man ju typ gud om man placerade sig där.



Jag och Ronaldo 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson