Hihi..



Skickade nyss iväg ett mail med bilder till min nya header som en tjej ska hjälpa mig med att göra : ) Snällt tycker jag! Jag är ju inte speciellt jättebra på det där med PhotoShop.. Jag vill dock lärar mig, men har inte tålamodet till det.. :/

Idag har vi inte gjort så mycket, myst framför tv:n och Otto diska lite nyss. Jag tänkte plocka ihop en maskin tvätt. Senare ska vi åka till min mamma ett tag, sen efter det ska jag träna. Tagga, tagga!

Just det, jag sålde ju en ponny för ett par år sen som hette Red Label, eller jag kalla henne Sessan. Men iallafall så fick jag bilder på henne för nån vecka sen som jag glömt visa för er. Här kommer dom..






Så ser hon ut hos sina nuvarande ägare..



Såhär såg hon ut hos mig:








Lite skillnad om jag får säga det själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson