Hemme från en lång KALL dag!


Idag har jag och Madde varit på äventyr med "Bläsen" som jag har döpt hennes häst till. Eller ja jag kallar den så.. Jättesnäll och fin häst hon precis köpt. Gått 140, men nån har varit dum eller ridit den illa så den trixar lite men idag gick den nolla i både 1m och 110cm. Jättefina rundor och med tanke på att den enbart är riden 3 gånger i sverige så är det bra. Så den skötte sig exemplariskt!

Sen red han som tävlar Maddes hästar två andra där med så va liiite stressigt kan jag säga.
Va där ifrån vid 5 tiden ungefär. Så kom hem för en liten stund sedan frusen som bara den.
Hade min "privat" jacka för den är lång och varm så ska tvätta den imorron tänkte jag. Precis tagit en dusch, varmt och skönt, nu har jag packat ner mig under ett tjockt täcke på soffan och kolla min facebook.


Lägger in lite bilder senare, orkar inte nu.. Sorry!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson