Hemma från middagen..


Inledningsvis verkar faktiskt 2012 blir "mitt" år som alla säger. Men det är nämligen så, jag va ju på intervju till ett jobb i typ september-oktober just då blev det inget men dom ringde mig i fredags men då svarade jag inte för jag hörde inte att dom ringde, sen ringde dom idag igen och behövde personal. Så imorron ska jag va på intervju igen fast denna gången är de på företagt, sist va de på själv bemanningsföretaget som hade hand om rekvyteringen. Så har man nu turen på sin sida så har jag TVÅ jobb snart. Två bra jobb! Bättre kan de ju nästan inte bli.. :) Måste säga att jag är väldigt glad.. Vilket jobb/företag jag ska på intervju för kommer jag inte avslöja förrän jag vet om jag får det, alltså imorgon. Kan ge er en ledtråd.. Det har med flygplan att göra bland annat ;)




Btw: Maten hos mamma va god! Mycket god till och med.. Mätt så jag snart sprängs. Imorron blir min mamma gammal, nej skoja så gammal är hon inte men hon blir 1 år äldre. Hihi!
Min lilla mammi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson