Hemma från jobb..



Ändrade planer, dom ringde från Catflash och sa att nålarna till tatueringen inte fanns hemma så jag får göra mitt återbesök på Onsdag istället. Passa bra för jag är ju ledig på onsdag :)

Så Otto hämtade mig efter jobb så åkte vi och handla direkt efter jag sluta. Jag sprang in snabbt på Maxi.. Handla middag för 2 dagar, sen får vi lösa de andra sen när Sam är bra igen. Han är fortfarande slö, han har inte kräkt sen igår vid 17-tiden.

Sen kom även min topp som jag beställde :) Wiie! Så jävla snygg!

Men jag har inte tid och sitta här just nu, håller på med maten..
Skriver med sen, och ska sitta och fixa på designen, headern är förliten till min design så måste lösa de på nåt sätt..
Något snille som har ett förslag? Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson