Heldag!



Ja, de blir långa dagar nu.
Idag var jag på utbildning mellan 09.00-16.00, efter det var jag nere på kontoret och skrev mina anställningspapper och lite så. Käns toppen att allt klaffat så jävla bra som det har, turen med mig eller vågar man säga så?
Otto & Sam kom och hämtade mig när jag slutade så körde vi ner till kontoret, egentligen skulle jag tagit bussen men ville INTE gå en meter i detta vädret. Så fixade vi det och åkte hem, fick en asbra parkering, händer typ aldrig när man kommer efter 16-tiden. Ibland ska man ha tur! Medan jag började plocka undan här hemma så gick Otto och hämtade ut ett paket med kläder som han beställt och handlade nässpray till mig och min näsa som just nu är KATASTROF!
Hoppas jag är bättre tills på Torsdag för då fyller min fru Johanna år och vi ska fira henne :) Ska bli jättekul, förra året när hon fyllde år så hade vi jätteskojit!

GISSA VAD JAG LYCKATS MED IGEN!?
knäckt mitt id-kort.. liiite dyrare med nytt id-kort än med bankomatkort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson