Hel helg på Trettonspelen



Suttit inne på 13-spelen alla dagarna, eller ja är ju idag med men ska snart åka in tänkte jag :) Kul och kolla på de höre klassern ju. Men shit vilken skillnad det är på klasserna! Går fort som bara den eftersom att starterna nu mera halverats, ponnytiden är inte som den var för ett par årsen.
Prata med Lotta, hennes dotter tävlade en ponny åt mig. Hon sa bara "Ponny tiden är inte som den var innan, Olivia gick över på storhäst precis i rätt tid!" och jag kan inte annat än att hålla med henne.
Och shit, kan bara konstatera att vissa som ridit ponny innan kan verkligen INTE rida storhäst..
Ser FÖRJÄVLIGT UT!

Tänkte slänga på mig lite kläder, varma kläder och sen bege mig mot Helsingborgsridhus. Ska nämligen tvätta sen i eftermiddag så kan bara va där på förmiddagen..

Har inte pallat blogga därför det stått stilla..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson