Heelg och sovmorron!



Fan va skönt att kunna sova tills man känner att "Nej fan nu vill jag gå upp!" Men dock har jag vaknat typ varje timme sen kl 05 typ imorse, skitjobbigt! Men nu var det dags att gå upp.. Gick in och väckte Sam med. Idag jobbar Otto så jag och Sam är själva hemma, mys! Han ligger framför tv:n och dricker välling mendan jag snokar på FB ;)

Idag ska vi städa lite här hemma, storstäda de va ett tag sen. ska sortera lite kläder IGEN ;)

Haha, Sam är helt förvirrad! Han undrar var pappa är, de gör jag med.. Nä skoja, men känns konstigt att han ska jobba en LÖRDAG! Men han tjänar bra på att göra det, så why not?

Idag blir det träning! Tänkte först köra en stund på morronen/förmiddagen och sen ikväll men Sam blir helt stimmig och är ivägen så de går nog inte så bra ;) Sen hade jag behövt städa med, så kanske två pass imorron?

Ååh fick solat igår, sa jag det?!
16 minuter i Thailand, bättre än inget liksom ;)


Hata må vara ett starkt ord, men jag menar det...  JAG HATAR DIG!



FUCK YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson