Gud va jag är tråkig!

Jag tycker synd om er stackars läsare som kommer in och ser att jag numera gör ETT inlägg om dagen, vilket är kaos om man gemför med innan. Allt har sina förklaringar, jobba heltid och blogga går inte. Tänkte dock sätta mig på kvällarna så gott det går och knåpa ihop lite tidsinställda inlägg. Skittråkigt att bloggen står still för att man jobbar, men så är det.. När man kommer hem så är man helt slut i huvudet.

Men kan informera er om att det går finfint på jobbet och jag har nu de mesta under kontroll ;) Skönt att veta va? Haha! Imorron sitter jag själv på ett kontor och tar alla bokningar, förfrågningar mm SJÄLV!
Jag kan med stolthet säga att jag har ett jättebra jobb som jag redan trivs bra på! Jättesnälla kolleger som hjälper en när man är ny med sånt man inte kan. Är så tacksam för att jag fick detta jobbet! :)

Men nog snackat om det!
Gick utanför jobb och mötte Samantha innan för hon skulle få lite kläder till sin son som Sam växt ur. Synd att kasta hela och fina kläder. Nu kommer dom till använning istället och det känns ju bra.

Gick hem från jobb idag, blev en PW med bra musik i hörlurarna, nämligen ingen mindre än......


Lalalalallalalalala!

Sitter nu och kollar rundor på lite bloggar och liknande för man ligger ju i lä när de gäller att läsa bloggar!
Närhe nu avrundar jag detta skriver mer sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson