Gomorron!


Blivit förkyld som ni vet så natten har varit sådär kan jag säga, kommer nog att vila under dagen.
Idag slutar Otto tidigare för han ska iväg och ta massa sprutor i och med han inte har nån mjälte. Så måste han ta de för att förstarka imonförsvaret mm.

Ska sola idag eftersom att där jag fick sola igår va kasst! Ingen färg för 5 öre! Så de blir de gamla hederliga stället idag utan tvekan, men lite senare på dagen så man vet att de är öppet..

Tänkte starta en blogg på nattstad idag, de är ett roligt ställe att blogga på :) Så tänkte ha två bloggar faktiskt! Detta är min lite mer seriösa blogg där jag skriver lite mer allmänt så, den andra ska jag bara ha roligt med. Driva med folk och flippa loss helt enkelt. När jag bestämt mig för vad bloggen ska heta osv så länkar jag så ni kan läsa mina töntiga inlägg där med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson