Frukost..



Sitter och har precis ätit två mackor och druckit O´boy <3.. Nu ska jag snart gå iväg till jobb och ha utbildning. Spännande! Idag är det en heldag, igår var det 4 timmar, lite mer lagom för hjärnan. Men men, så är det!

Sen efter det ska jag iväg och skriva lite pepper ang jobbet, har inte hunnit göra de än eftersom det blev så hastigt. Så ska springa ner på deras kontor i stan och göra det direkt när jag slutat så jag inte behöver tänka på det.
Sen blir de väl mys med familjen, man blir trött i hela kroppen när man inte är van att vara igång dessa tiderna. Jag är ju van att jobba natt, lite skillnad trotts allt. Omställning, jaadå!

Men nu hinner jag inte sitta mer här, ha de gott alla!
Hörs när jag är hemma igen.
Puss!



Väldigt gammal bild.. 4 år gammal är den nu! Man har förändrats rätt
mycket om jag får säga det själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson