Finemaaaaaaaaaang!



Jahaaa då fyller frugan år idag, Johanna blir fan tant nu.. Över 20 är tant! :P
Ska faktiskt fira henne idag.. Egentligen borde jag inte gå ut idag för min förkylning har fortfarande inte gett med sig, visst är den bättre men absolut inte bra. Men Johanna fyller ju bara år en gång om året så ja de är bara att pilla sig ut..

Nyss kom jag hem efter en ny intensiv dag framför datorn hela dagen. Mycket lärorikt, jag ska bli proffs på vårt system har jag bestämt mig för :) Hehe!
Fick sitta med några som jobbat ett tag så visade dom och man fick testa på och göra det själv. Spännande!
Fyfan va jag är glad att jag fick detta jobbet, och med BRA lön om inget annat.

Öppnade min modellmail innan och fick ett rätt roligt erbjudande.. Hmm, svarade på det och ville ha med info, klart det hade ju varit kul.. De jag pratar om kommer på bild nu.





Vad hade ni svarat? En resa till Gran Canaria och bli fotade av extremt duktiga fotografer.. Hmm! Nu när jag precis fått nytt job är det ju lite opassande, skicka iallafall iväg ett mail och frågade lite efter de får man ju bestämma sig om man ska med eller inte :) Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson