Färdig i stan..


Åkte ju ner i stan och skulle göra mina två ärenden och nu är dom avklarade. Skönt, har behövt fixa detta ett tag nu, men nu är det gjort! Sen gick jag dessutom in på Catflash och snackade lite skit. Alltid så trevliga och duktiga där :) Satt en tjej och fick fixat lösögonfransar, blir dööö snyggt! Och hon skulle dessutom på semester, hur passande är de inte så att göra sånna. Ser man sminkad ut fast att man inte är det :) Toppen!

Nu vill jag bara mina bryn ska läka så jag kan få se resultatet.. Jag ser ju inte de förrän alla ruvor trillat av.
TRILLA DÅÅÅÅÅ! Haha

Nu är man hemma igen och jag funderar på att vila ett tag för min nackspärr är inte och leka med. Kan knappt röra mig, kan inte träna eller nån ting :/Gör cpont att bara röra huvudet lite.. Tror jag fått de för jag sover med 3 kuddar nu för jag är så snuvig fortfarande, så blir de att nacken tar stryk..?



Lilla jaag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson