:)



Ska ju iväg till jobb imorron och ha utbildning så jag blir mästare på mitt jobb börjar 09.00 och slutar 16.00. Har dock lunch i 30 minuter någon gång. Så snart blir det in i duschen, tänkte ha i hårinpackning och lite så ikväll. Så mitt hår får lite omvårdnad, det behöver de. Inte gjort hårinpackning sen min förra tog slut för typ sisådär 3 veckor, vet inte bra. Men bättre sent än aldrig :) Har glömt att köpa ny helt enkelt...

Så nu ska jag göra gröt till lilla Sam som ska på dagis imorron. Sen blir de in i duschen direkt och sen mysa med Otto resten av kvällen. Dock blir de inte så länge för man blir trött när man är igång från morgon till kväll. Så blir att ladda upp alla hjärnceller till imorogon så man är på topp!

ÅH.. VA JAG ÄR HAPPY!
ÄLSKAR REDAN MITT JOBB!





FRÄSTANDE?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson