Då kör vi vidare på 2012 nu då?


Gud va tiden går fort, redan nytt år..

Skönt nu är julstöket över, och nyår. Nu är de vidare mot SOMMAR! Jag föredrar sommaren, visst vintern är mysig på sitt sätt, men på tok för kall för att tycka om så mycket som sommaren ;) Tänk de är ändå inte långtid kvar tills klockan ställs om och de börjar vända mot ljusare tider, blir happy bara av att tänka på det :)

Såg på många bloggar att dom sammanfattat 2011, men jag har inte så mycket att sammanfatta om jag ska vara ärlig. Har inte hänt nåt speciellt direkt detta året. De rullade på både upp och ner, mest ner som vanligt.. Tråkigt men sant, jag hoppas verkligen att detta året blir ett bra år. Att jag får ett bra jobb som jag trivs med, de är väl min största förhoppning om detta året.

Dessa målen har jag för iår:


Nr 1: Att skaffa mig ett bra jobb, med en hyffsad lön!




Nr 2:
Spara till en resa!




Nr 3: Köpa en cykel så jag kan börja motionera..




Nr 4: Ta tag i ridningen igen, hitta nån man kan hjälpa med nån häst (OBS! Ingen travare!)



Nr 5: Gå ner mina 10 kg (som jag skulle gjort innan nyår, gick ju sådär..)



Om det blir så de återstår att se, men får jag inget bra jobb med en hyffsad lön kan jag inte spara till en resa heller. Så dom hänger liksom ihop :) Men jag hoppas jag får ett bra jobb så man kan leva lite som en princessa. Sen SKA jag som jag länge tjatat om köpa en cykel så jag kan gå ner i vikt! Inga undanflykter nu.. Sen ridningen har jag velat börja med nu ett tag men jag känner lite att ha egen häst hinner jag inte med, plus att jag vill inte känna mig "låst". Men medryttare hade passat mig prefekt till en ponny eller en lite storhäst. Jag känner att jag på en häst på 170 cm är liiite väl ;) Är man dvärg så är man. Ja, sen dom där 10 kg som förföljer mig ska BORT! Så är det, men de kommer rasa av om jag bara tar tag i mål nr 3 & 4. Så där va de målet avklarat.. Haha!

De där med nyårslöften den ger jag mig inte på, låter bättre med mål :) Eller vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson