Cp skadad i min hjärna?


Idag har jag haft en underbar dag på jobbet, satt bredvid Ida hela dagen och mellan varven haft roliga smtal :) Haha! Fredagar är alla våra kunder typ lyckliga, och de gillas :) Än vet jag inte hur schemat ser ut för nästa vecka, vi får se. Får schema på maaailen..

Usch vilken hemsk natt det var inatt.. Sovit max 3 timmar och jag skojar absolut inte :/ Först så va jag jättetrött och seg, sen så ville jag så gärna se slutet på CSI så jag spärra upp ögonen och tvinga mig själv att vara vaken, dum ideé.. Sen kunde jag inte somna förrän vid 12-tiden. Sen somna jag väl i 1½ timme sen vakna jag av att Sam hosta.. Sen har han sovit och hostat hela natten, ibland vill jag också va barn, kunna sova och hosta utan att vakna. Så då låg man vaken för de istället, sen blev jag täppt i näsan och störde mig på de istället, sen somna jag om i typ 1 timme sen vakna jag av att jag drömde sjuka saker, sen va jag vaken tills Otto gick upp, sen somna jag 30 min när Sam & Otto åkt till dagis/jobb. Sen va de upp och föra vid sig för jobb. Usch kommer decka hårt ikväll!


SÅHÄR GLAD ÄR JAG FÖR ATT DET ÄR FREDAG:



OCH SÅHÄR LEDSEN ÄR JAG FÖR ATT JAG INTE KAN SOLA...


Buuuhuuuuu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson