Ännu en lärorik dag..


Utbildning idag med mellan 09.00-16.00.
Snart är jag klar med utbildningen, fick göra lite bokninga och så själv idag. Känns kul att få testa på själv, man lär sig mer än att titta när nån annan gör det. Så imorron blir det nog lite mer sånt hoppas jag :)

Idag har jag träningsvärk, tränade igår på kvällen. Blev 20 min Zumba och sen lite övningar för att få fin rumpa, och sen fastare lår. Blev lite situps med för platt mage, men det har jag redan dock ;) Ska va fast som F A N i sommar.. Haha!

Är irriterad för jag går upp så mycket av p-sprutan så ska sluta med den. Jag vill liksom inte bli ett fetto.. Så blir ingen mer sån för mig faktiskt. Kommer nog rasa i vikt, för innan i somras va jag faktiskt inte så fet som jag är nu, detta är skandal! Tur jag kom på VARFÖR jag blivit så fet och att jag kan göra nåt innan de är försent.



Drömkroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson