Allt är under kontroll ;)



ÄLSKAR MITT JOBB, vill bara ni ska veta de :)





Haft fullt upp idag, jobbat själv och det har gått superbra! Ringt och bokat pakethämtningar och lite annat smått och gott. Samma sak resten av veckan. Kul kul!

Ååh jag vill ha hem toppen jag beställde igår! Så jävla sjuk letat efter en sån topp hur länge som helst som är liksom öppen i ryggen och går högt upp i halsen på framsidan. Så jävla snyggt om ni frågar mig.
Kommer nog imorgon om jag har tur, dock har jag inget riktigt nåt tillfälle att bära den så kan egentligen kvitta när den kommer ;) Vet att nästa gång jag ska ut och festa blir den 25e februari.. Fira att jag fått jobb! Ska bli nice..

Otto & Sam hämtade mig på jobb när jag sluta så handlade vi lite på Netto sen hem :)
Skönt att komma hem efter en intensvi dag. Ska nog ta ett bad snart och njuta! Lite så "ta hand om mig själv kväll".. Behöver man ibland när man känner sig utmattad.

Just de, på måndag kör vi igen! Ska ner på Catflash och fixa de sista på min ögonbryn, fylla i lite med färg och lite annat småfix. Så har tid 16.30 :) TORTYR! Fast jag gillar de..

Nä nu ska jag byta om till myskläder innan jag ska hoppa i badet, ska se om jag lyckas tvinga med mig Otto.. Kan bli svårt, han HATAR att bada!



Haha, hitta en rolig bild!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson