Åh så glad jag blir :)



Alltså ni läsare är så goa!
De är så otroligt glad att se att så många läser min blogg, dock tycker jag ni är snåla med kommentarer ;) Bara in med dom.. Hehe!

Kom nyss hem va ju på "återbesök" med ögonbrynen, om man nu kan kalla de återbesök efter 3e gången ;)
Men iaf så blev det mycket bra, hoppas nu att ruvorna inte drar med förmycket färg. Pallar inte gå dit och tortera mig mer nu på ett bra tag. Sen nu har vi kommit fram till varför jag tycker min färg i brynen ser så ljus ut.. För mina egna bryn är ju blonda så dom gör färgen ljusare. Så dom ska jag börja färga sen :) Så va de "problemet" löst.

Dagen i överig har gått bra, allt har rullat på kanonfint på jobb! Går mycket bra nu måste jag säga, ska bara få klämm på lite om mailen, den är rätt rörig. Hålla kolla på alla mail som kommer in och bokningar mm..

Tryckte i mig en kebab eftersom de endag jag ätit idag är en färgid lasange, inte så mycket att hänga i granen. Såklart kom kebaben från Amadeus ;) Passa på när jag ändå var i närheten.



Känner mig såhär idag efter en halv arbetsdagen med sjuk huvudvärk.. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson