Åh neeeej!


Nu jävla är det vår tur!
Sam har ev fått maginfluensa, eller jag vet inte!? Han kräkte rakt ut två gånger vid typ 2 tiden och de har inte kommit nåt löst bajs idag eller mer kräk än de. Någon som har erfarenheter av detta? Har haft turen innan att slippa helvetet med maginfluenser osv..

Tycker så synd om han, får inte han att dricka så ska gå till Netto nu och handla pro viva till han. De är ju både lite mättande och han får i sig vätska de är ju väldigt viktigt. Får bli nån färdig mat idag, har ingen lust att laga mat när han är dålig så man inte får skiten själv.

För övrigt så har vi storstädat här hemma. Dammtrokat överallt, skurat toaletten och badrummet från topp till tå. Fått undan all disk, dammsugit och ja varit jätteduktiga. Här skiner! Tog väl ca 2 timmar.. Vi har liksom aldrig stökigt så blir mer att torka och plocka Sams leksaker liksom sen ser här städat ut, men nu blev de som sagt toaletter mm..

Kom nyss ut ur duschen, härligt att få duscha efter att ha torkat kräk och städat toaletter ;)
Men nu har jag inte tid att sitta här mer, nu ska jag pilla mig bort till Netto!



Naaawe, synd om lilla Sam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson