Åh inte igen....


... ja, då var det dags IGEN! Låt mig va förfaaaan.. Dessa jävla förkylningar tar dö på mig, hann blir frisk i kanske max 3 dagar.. Nu när jag vaknar är jag helt snorig och slem i halsen. Smäller snart av! Detta är liksom inte kul längre.

Just nu chattar jag med May han som blev årets allsvenska spelare :) Väntar på att baguetterna jag la in i ugnen ska bli klara. Läst lite bloggar redan. Blev lite sovmorgon, de behövde jag. Gått upp tidigt hela helgen och sen är man sjuk nu igen.

När jag käkat min frukost blir den en PW (Power Walk) till solariumet. Ska SOOOOLA! Ska bli gött. Inte solat sen i typ torsdags och nu går jag ju utan smink helatiden så då vill jag ju va brun och fräsh.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson