Aå jävla bra film!


Jag verkligen ÄLSKAR kriminalare.. Serier, filmer och om jag ska läsa blir de i samma stuk.
Och igår gick de en asbra på 4an. Jag trodde jag och Otto sett alla Wallander men de hade vi inte, kände itne alls igen denna. Så jag satt spikad framför tv:n medan Otto soman ;) Haha! Annars brukar de va
som somna.




Idag är jag ledig, ska och fixa ett par ärenden som jag verkligen mååååste få gjrot idag. Superviktigt!
Sen efter jag utrett dom ärendena så ska jag kanske träffa Hanna, vi får se hur det blir.
Är det allt för kallt så blir de att jag åker hem :) Kom på att jag nog inte har mitt bankomatkort. Otto tanka på de igår, hmm.. Borde nog kolla upp de, men jag behöver inga pengar så de är lugnt.

Åh varför är jag så trög och äter en glass på morronen? En glass som innehåller mjölk också så nu har jag cp-ont i magen. Faaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson