Tjoohooo

Men tjooo!

Vet jag är dålig på att uppdatera bloggen men jag är ju så jävla slöööö. Fyfan för mig typ!?

Idag har jag jobbat typ heladagen, och även på ett nytt ställe. Ni undrar nog va fan jag sysslar med men jag ska förklara för er.. Såhär är det: Jag är anställd på ett bemanningsföretag och vi får olika "uppdrag". Jag är ju egentligen TNT-timmis. Men eftersom de går segt där i jan-feb så sa jag ifrån att jag ville jobba mer så då fick jag detta jag va på idag. Det är ute i Ängelholm, och är ett klädesföretag där jag är fotoassistent. Jag tar av och på kläder på visningsdockorna och lite så. Låter kanske lite halv tråkigt men saken är den att de är jättekul. Man får dessutom första tjing på de som ska ut på hemsidan ;) Inte fy skam de heller, för vissa grejer som kommer komma ut nu snart i butik är riktigt snygga, ja jag ska slå till och handla lite av de jag såg :)

Annars händer de inte allt förmycket. Fick en jävla huvudvärk idag på jobb som inte vill ge sig. Tog en värktablett för en lite stund sedan. Hoppas på det bästa, alltså att den försvinner.

Va och handlade efter jobb på Maxi. Otto va snäll och hämta mig, har även inhandlat ett Jojo-kort så jag kan pendla till jobb :) Mycket soft! Bussen stannar precis utanför så de passar ju perfekt!


En blond Angelica ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson