Jahapp!


Usch jag märker att detta jobbet är lite mer krävande av mig för jag orkar typ inte göra ett piss när jag kommer hem. Men min kropp vänjer sig nog snart ska ni se :) Men jag trivs så himmla bra dom är snäll mot mig och jag har kommit in i det bra, lär mig massa nytt varje dag. Spännande!

Jobbade torsdag-fredag-måndag sen idag är jag ledig och sen jobbar jag resten av dagarna igen. Så läg va död i helgen. Men det gör inget, jag har inte varit på humör att göra nåt speciellt ändå så kan likabra vara hemma och mysa med mina älskade pojkar.. (Otto & Sam)

Idag är jag somsagt ledig och ska ta vara på dagen på bästa sätt. Ska ut och gå en lååång runda i mina nya skor. Just det, de har jag inte berättat.. I helgen köpte jag ett par EasyTone. Helt sjukt att ett par skor kan kosta 1200 kr! Men men, dom har vara bra att gå i och dom är väldigt skönt om jag får säga var jag tycker.


Tyå såhär ser mina ut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson