En till blogg..


Japp nu har jag börjat blogga på nattstad idag, blev så då det händer mer där.

Idag vad det jag som lämnade Sam på dagis. Va där halv 9 idag. Vi tog bussen dit och han blev överlycklig, tänk att en buss kan göra ett barn så lycklig ;) Han satt så snällt och väntade tills bussen kom och sen lika duktig på bussen.

Idag ska jag ut och motionera, tänkte dra med mig Otto om det går, eller rättaresagt om vi hinner. Han tränar ju idag, thai boxning. Baaam baam!

Idag börjar helvetet, eller livet mot den smala tiden kan vi också kalla den :) Jag ska bli smal igen, så nu ska jag hålla stenhårt på mat, motion och inget sött. Alltså visst ska jag äta en kaka så visst då ska jag ut och motionera med, de får inte bli att kakan sätter sig nån stans på kroppen, den ska bort!

För er som är nyfikna på min andra blogg så är adressen: nattstad.se/Angeliiiica



Lilla Sam väntar på bussen


Tror ni jah höll på att dö när jag gick hem och det va -7 grader?! Hacka tänder rätt rejält!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson