Dött? Nej nej..


Tjolahopp!

Trodde ni att jag hade dött? Nej det har jag inte, men jag har jobbat såååå grymt mycket och ja, man har heltenkelt inte tid att sitta här och skriva. Jag började ju ute i Ängelholm i början av februari & sen dess har jag jobbat varje dag och nu även hela den helgen som var. Vi flyttade till nya lokaler och de va ca 60 000 olika klädesplagg som skulle packas ner och sedan upp, 20 000 skor och massa annat.. Hyllor som skulle byggas i sär och sen sättas upp, ja vi har haft massor att göra. Minst sagt!
Nu är vi äntligen på plats och börjar komma i ordning men ändå mycket kvar som ska göras, men allt flyter på bra nu :)

I övrigt händer det inte mycket, vi är lite smått förkylda till och från. Tråkigt men så är det nog lite överallt :)

På fredag ska jag till väla och handla nya favoritjeans, längtar för fan va jag älskade dom som gick sönder, grät fan nästan. Aldrig haft så sköna innan, men nu blir de ett par nya. Lääängtar!

Näähe nu ska jag hjälpa Otto med maten :) Men vi hörs, ska försöka hålla igång skrivandet här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson