Woohoo



Typ, wohoo.. Jag har ätit! Inte haft nån aptit på typ 1 dygn nu, hemskt är det. Men hur kul är det att äta när man inte smakar nåt? Usch inte alls gott, men ni fick jag i mig lite kyckling currygryta och ris. Och de satt där de skulle och ett glas coca cola till det :)

Läste nyss en sak på facebook som gör en lite irriterad.. När man sitter och lovar en sak och gör tvärtom, hade de varit för nån månad sedan hade jag blivit vansinnig men nu.. Ja man vet ju att man inte kan lita på människa i fråga, enbart skitsnacka allt som kommer ur den truten ;) Aja, lycka till i livet typ!

Känner mig lite bättre och är liiiiiiiite piggare, men känner mig hängig & har fått fete locket för örat.. Har de till och från måste nog kolla upp det. Får panik på detta.. Hör bara eko när jag själv pratar.. Blööö!

Men nu ska jag glo tv och svettas! Sen ska jag  fan ta en dusch för de behövs vill jag lova!

Kom igen nu HIF krossa Elfsborg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson