Vaken


Vaknade nog på fel sid men inte så konstigt men tanke på att en sak, behöver inte ta de nu. Och sen vägrade typ Sam att sova igårkväll som jag redan skrivit. Men man är ju allt annat än pigg och man kom aldrig till ro efter att ha sprungit upp och ner i 2 timmar för han inte ska sova. Men idag ska han inte få vila på dagen, nu är de slut på de om han inte ska sova på kvällen. That´s it! Funkar inte att ha de så..

Idag ska jag inte göra så mycket kom på att jag inte alls ska ha pälskragen.. Har ingen direkt jacka den passar till :/ Fast de är dö snyggt! Hade gärna haft en jacka som passa ihop med den, men nej har tusen jackor så nej blir ingen ny. Har precis plats med de kläder jag äger och har nu, så ska jag ha nåt nytt är de dags att slänge ;)

Känner mig lite bättre idag och funderar starkt på att gå och sola när Otto kommer hem från jobb. Vill inte tappa färg :/ Skulle vara hemskt. Nu när man solat så flitigt och sen bara falerar allt, nej nej går bara inte! SOLAAA!

Förlåt kära läsare att jag varit lite förvirrad i datumen, men de är ju inte denna fredagen jag få ny telefon :P Haha! De är nästa fredag, helt fel i datumen. Upps! Men en sak ska jag göra iallafall nu på fredag :/ TA MIN P-SPRUTA! Gaaaaaaaaaah, får panik bara över tanken på att ta spruta. Aja, går snabbt tur de, och bättre de än att bli med barn!

Nä nu ska jag gå upp och äta frukost..




En gammal bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson