Tjollahopp!


Japp då är man uppe på övertid, inte meningen men vilade ju mitt på dagen med Sam så ja man blir inte trött när man ska då. Sen har Sam hållt på nu fram till för ca 30 minutersen.. Han vägrar somna, tog idag 2 timmar innan han gav sig och slutligen somna men de krävde både mitt & Ottos tålamod och en spya. Otto har så sjukt mycket tålamod egentligen, men när till och med han tappar humöret då har de gått långt de vill jag lova, men nu sover han och skönt är det! Spyr gör han för att han har lätta kräkreflexer och han blir så uppjagad av att vi inte ger oss så han vet inte vad han ska ta sig till och skriker som en galning varpå han klöks och slutligen kräks.. Så han är INTE magsjuk. Dock har han inte gjort nr 2 på ett tag.. hmm? Han får blir hemma från dagis imorron med, sen får vi se om de ev blir dagis på Onsdag!

Imorron måste jag ner och handla den pälsen som jag såg på en blogg nu ikväll, en sån typ "krage" man hänger över jackan eller så. Så himmla snyggt, sen har jag sett en väst men de får vänta, äkta kaninpäls = DYR!

Sa jag innan att jag sjungit & vrålat som en gris igår när vi blev SVENSKA MÄSTARE så min röst är typ helt borta.. Låter som en hmm jag vet inte vad? Inte friskt iaf, men men.. De va lätt värt de!

Ha, kom på en sak.. Jag har inte tagit nån bild nu på flera dagar på mig själv, blöö va dålig jag är! Men igår hade man fullt upp med at fota spelarna och alla runt om kring. De måste ni faktiskt förstå :) Men imorron kan de va att de blir en bild, men ska bara göra några snabba saker så vet inte om jag orkar fixa mig. Nog kul att lägga ut skabbiga bilder, nej de platsar inte på bloggen de ska va snyggt & prydligt eller vad säger ni?



Älskar min pilotbrillor!
Tänk att dom överlevde gårdagen, helt fantastiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson